Der skal være styr på driftsartiklerne i din virksomhed

Toiletpapir

Der er næppe noget kedeligere og mere hverdagsagtigt end driftsartikler som toiletpapir, køkkenruller, karklude, opvaskebørster og håndsæbe. Ikke desto mindre er de ret så uundværlige – både i hjemmet og på arbejdspladsen. Netop fordi de er så uundværlige – og fordi man bruger dem så ofte – kan man også bruge meget tid på at sørge for, at de aldrig mangler.

På trods af den store anstrengelse man gør sig for at der altid er fyldt op af de nødvendige hjælpemidler, har de fleste nok alligevel prøvet at stå og mangle en eller anden driftsartikel. Den ene dag står man og skal udskifte den snavsede karklud, og så er der ikke flere rene tilbage. Den anden dag skal man tage opvasken, men opvaskebørsten er så slidt, at den er mere eller mindre ubrugelig. Den tredje dag sker det, der ikke må ske: Der er ikke mere toiletpapir!

Spar ressourcer og tid

Én ting er, at man i privaten bruger tid på at købe håndsæbe og lignende. I en virksomhed – og ikke mindst i store virksomheder – er det dog næppe noget, man ønsker at spilde ressourcer på. Man kan selvfølgelig vælge at have en medarbejder på tjansen med at fylde op i driftsartiklerne, men det er mildest talt spild af tid og unødvendigt ressourcekrævende. Du vil sikkert gerne have mest muligt ud af dine kollegaers kompetencer og talenter, så der er ingen grund til, at de skal spilde deres tid på at købe toiletpapir og lignende artikler.

Slip for bekymringer med den rette servicepartner

Du forventer jo heller ikke, at din regnskabsassistent hiver tid ud af sin kalender til at rengøre toiletter. Den tjans vil du typisk overlade til en professionel rengøringsvirksomhed. Men hvorfor ikke finde en virksomhed, som foruden erhvervsrengøring også tilbyder at tage sig af levering af driftsartikler og andre serviceydelser?

Hvis du overlader ansvaret for driftsartiklerne til en professionel virksomhed, kan du og dine kollegaer fokusere på jeres arbejde i stedet for at bekymre jer om hvorvidt der mangler håndklædepapir, håndsæbe, toiletbørster og opvasketabs. Hvis I leder efter en virksomhed, som tilbyder bestilling, levering og opfyldning af driftsartikler samt erhvervsrengøring i Glostrup og det øvrige Storkøbenhavn, findes der heldigvis rigeligt med muligheder. Med den rette servicepartner slipper I for at bekymre jer om nedslidte opvaskebørster og ulækre og beskidte karklude, som skader sundheden på kontoret. Der vil altid være fyldt op.

Partnerservice Hver Gang ApS

Bådehavnsgade 42, 2. Sal.

København SV

51 92 84 60